Termin zajęć: wtorek 20.15-21.15,
Cena: 120 zł/miesiąc 1 x w tygodniu (60 min)
Przedział wiekowy: dorośli
Sala: taneczna

Prowadzący: Aneta Osiecka – trenerka jogi (metoda BKS Iyengara, joga akademicka), instruktorka technik relaksacyjnych. Absolwentka 3 letniego kursu nauczycielskiego Polskiego Stowarzyszenia Jogi Iyengara oraz studiów podyplomowych „Relaksacja i joga” na Wydziale Rehabilitacji AWF w Warszawie. Praktyka jogi jest dla niej okazją do rozwijania uważności i obecności w kontakcie z własnym ciałem. Podczas prowadzenia zajęć uważnie wsłuchuje się w potrzeby oraz oczekiwania uczestników i stara się je jak najpełniej uwzględnić. Łączy techniki pracy z ciałem, oddechem i umysłem wywodzące się z tradycji Wschodu jak i czerpie ze współczesnej nauki zachodniej. Dba o to, aby zajęcia był harmonijną całością, która przyniesie Ci jak najlepsze efekty.

Opis zajęć: Joga – najprościej mówiąc jest sztuką przywracania harmonii i odnajdywania równowagi w sobie samym.  Uważna i skupiona praktyka asan – pozycji jogi – oraz głęboki i uważny oddech pomagają  zaspokoić potrzeby ciała oraz odnaleźć spokój i harmonię. Na poziomie fizycznym – ćwiczenia jogi pozwalają poczuć się lepiej, sprawniej, zdrowiej, uwalniają z ciała stresy i napięcia. Na poziomie emocjonalnym natomiast wyciszają i uspokajają rozbiegany umysł.

Zapraszamy niezależnie od wieku, wyglądu czy kondycji fizycznej (nie trzeba być elastycznym ani wysportowanym, aby zacząć ćwiczyć jogę). Na zajęciach będziemy skupiać się na odnajdywaniu radości z bycia w swoim ciele, odzyskamy swobodę ruchów, uwolnimy się od napięć i zaczniemy oddychać pełną piersią.

Każde zajęcia kończymy ok. 5-10 minutową relaksacją w leżeniu czyli tzw. śavasaną – pozycją martwego ciała, podczas której całkowicie poddajemy nasze ciała grawitacji poszukując w ciele uczucia ciężkości i całkowitego rozluźnienia. Ćwiczymy boso, w wygodnym, niekrępującym ruchów stroju (np. legginsy i koszulka), na antypoślizgowych matach.